Jak ustawić podpis w wysyłanych wiadomościach?

Podpis to tekst, który doklejany będzie do każdego wysyłanego przez Ciebie maila. Jako podpis możesz ustawić swoje imię i nazwisko, firmową wizytówkę lub po prostu tekst Pozdrawiam!

Aby włączyć Podpis na swoim koncie wystarczy w nowej wiadomości z rozwijanego menu Podpis wybrać nowy podpis


i uzupełnić pola nazwatekst podpisu:



To co wpiszesz w polu tekst będzie się od tego momentu donmyślnie pojawiać jako Twój podpis w wysyłanych wiadomościach.

Od tej pory do każdej Twojej wiadomości pod treścią dołączony będzie tekst, który wpisałaś/wpisałeś.

Jeśli korzystasz z kilku podpisów zamiennie, masz możliwość przełączenia ich w momencie pisania wiadomości.



Aby dokonać zmian lub usunąć wybrany podpis:

  • po zalogowaniu kliknij przycisk Ustawienia,
  • wybierz z menu po lewej stronie pozycję Podpis,
  • pojawi się lista podpisów, które możesz włączać, wyłączać, edytować lub usuwać
  • Zawsze po dokonaniu zmian zapisz ustawienia klikając przycisk Zapisz

Oceń czy byliśmy dla Ciebie pomocni

  • Przepisz kod z obrazka.
    (6 znaków)

  • przepisz kod z obrazka