Adres IP () serwera, z którego wysyłasz e-maile, został uznany za źródło spamu.
Stało się tak, ponieważ użytkownicy Poczty Interia masowo oznaczają wiadomości z tego adresu IP jako SPAM.
W ramach ochrony naszych użytkowników Twój e-mail został zablokowany.
Nie wysyłasz spamu, a mimo to wiadomość została odrzucona? Może to wynikać z kilku powodów:
- korzystasz z serwera współdzielonego (Twój serwer poczty rozsyła wiadomości z kilku domen, np. platformy hostingowe),
- wiadomości transakcyjne i maile reklamowe wysyłasz z tych samych IP,
- Twoja domena ma niepoprawnie skonfigurowany rekord TXT SPF: adres IP, z którego wysyłasz maile, nie występuje w rekordzie SPF lub nie jest zamknięty (~all zamiast -all),
- Twoja domena nie ma poprawnie skonfigurowanego rekordu PTR adresu IP, z którego wysyłasz maile.