Dlaczego moje konto zostało zablokowane?

Dla zapewnienia wysokiego poziomu bezpieczeństwa zarówno naszym Użytkownikom jak i całemu systemowi pocztowemu, w momencie wykrycia nietypowej aktywności konta, jest ono automatycznie blokowane w celu zapobiegnięcia ewentualnym nadużyciom.


Przykładem takiego zachowania może być aktywność wskazująca na wykorzystanie konta do wysyłki spamu. Konto jest wówczas blokowane przez mechanizmy antyspamowe. Jest to najczęstsza, jednak nie jedyna możliwa przyczyna.


Jeśli podczas próby zalogowania otrzymasz komunikat o zablokowaniu konta, bardzo prosimy o kontakt telefoniczny z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 012 646 28 12 w celu wyjaśnienia przyczyn zaistniałej sytuacji i odzyskania dostępu do konta.

Oceń czy byliśmy dla Ciebie pomocni

  • Przepisz kod z obrazka.
    (6 znaków)

  • przepisz kod z obrazka