Do czego służą foldery wyszukiwania i jak z nich korzystać?

Foldery wyszukiwania to wirtualne foldery oparte o kryteria wyszukiwania wiadomości. Utworzenie folderu wirtualnego dla wyników wyszukiwania jakiejś frazy da Ci szybki dostęp do wszystkich wiadomości z Twojej skrzynki, które tę frazę zawierają.


Przykład: Utwórzmy folder wyszukiwania dla wiadomości zawierających słowo "zdjęcia".


Wpisz żądane słowo w pole wyszukiwarki i kliknij przycisk Szukaj. Otworzy się nowa karta z wynikami wyszukiwania dla słowa "zdjęcia".

Kliknij znajdujący się pod listą maili przycisk Zapisz jako folder wyszukiwania aby utworzyć nowy wirtualny folder.



Dodany zostanie folder o nazwie "zdjęcia".



Foldery wyszukiwania są na liście wyróżnione symbolem lupy. Od teraz wszystkie wiadomości zawierające słowo "zdjęcia", pochodzące z Odebranych, Wysłanych oraz z Twoich folderów prywatnych, dostępne będą w jednym miejscu - w folderze wyszukiwania. Dzięki temu będziesz miał do nich szybki i łatwy dostęp.

Oceń czy byliśmy dla Ciebie pomocni

  • Przepisz kod z obrazka.
    (6 znaków)

  • przepisz kod z obrazka