Czcionka:

line

Kontrast:

line

Jak utworzyć nową wiadomość?

Aby utworzyć nową wiadomość:

  1. Kliknij ikonę Nowa w górnym menu.
  2. Pole nowej wiadomości otworzy się jako nowa zakładka.
  3. Wpisz adresata (adresatów) wiadomości w pole Do.
  4. Jeśli chcesz wysłać kopię maila do innych adresatów kliknij link Dodaj pole Kopia (DW) i/lub Dodaj pole Kopia ukryta (UDW) i wprowadź adres w pole, które się pojawi. Nie musisz wpisywać adresów ręcznie, możesz skorzystać z możliwości wyboru adresów zapisanych w kontaktach lub z opcji autouzupełniania.
  5. Do każdej tworzonej wiadomości możesz dodać załącznik, ustawić jej priorytet oraz określić czy chcesz otrzymać potwierdzenie odbioru.
  6. Po utworzeniu wiadomości kliknij Wyślij lub Wyślij i zapisz. Jeśli chcesz później wrócić do pisania wiadomości zapisz ją w Kopiach roboczych

Jeśli adresata masz zapisanego w kontaktach to dodatkowo możesz skorzystać z jeszcze prostszych i szybszych mozliwości tworzenia wiadomości z automatycznie wpisanym adresem w polu 'Do':

  1. kliknąć adres w Kontaktach na pasku po lewej stronie
  2. przeciągnąć adres z Kontaktów z paska po lewej stronie na puste miejsce na pasku zakładek
  3. lub
  4. kliknąć na kontakt na pasku po lewej stronie prawym przyciskiem myszy i z menu które się pojawi wybrać Wyślij wiadomość

Po skorzystaniu z którejś z tych opcji wiadomość otworzy się w nowej zakładce a wybrany adres będzie już wpisany w polu 'Do'