Czcionka:

line

Kontrast:

line

Jak korzystać z filtrów wiadomości?

Filtry to reguły, które możesz ustawić dla wiadomości przychodzących na Twoje konto. W przypadku dużej liczby wiadomości filtry pomogą Ci utrzymać porządek w Twojej skrzynce pocztowej i ułatwią odnalezienie konkretnego maila.

Masz możliwość m.in. przekierowania wiadomości o konkretnym temacie lub od konkretnego nadawcy do wybranego folderu.



Aby dodać filtr wejdź do ustawień Twojego konta i z menu po lewej stronie wybierz pozycję Filtry. Podaj nazwę filtra i określ, dla których wiadomości ma on być zastosowany - masz trzy możliwości:


  1. Wszystkie wiadomości - Warunki zostaną wyszarzone a filtr zadziała dla wszystkich przychodzących wiadomości.
  2. Wiadomości spełniające wszystkie warunki - filtr zadziała jedynie dla wiadomości, które spełniają wszystkie określone przez Ciebie warunki.
  3. Wiadomości spełniające przynajmniej jeden warunek - filtr obejmie wiadomości spełniające choć jeden z określonych przez Ciebie warunków.



Po określeniu zakresu wiadomości oraz warunków pozostaje jeszcze rzecz najważniejsza, czyli zdefiniowanie akcji jakie będą wykonywane przez filtr. Może to być:


  • przeniesienie wiadomości do wybranego folderu
  • odpowiedź na wiadomość ustalonym wcześniej tekstem
  • przesłanie powiadomienia o otrzymanej wiadomości na Twoją komórkę