Czcionka:

line

Kontrast:

line

Jak usunąć zapamiętane hasło i login?

Aby usunąć z przeglądarki zapamiętane dane logowania należy wykonać kilka prostych czynności. W zależności od przeglądarki oraz jej wersji mogą występować drobne różnice w nazewnictwie poszczególnych opcji oraz ścieżce dostępu. Poniżej krótki opis do najpopularniejszych z nich.


  • Mozilla Firefox

1. Otwieramy dowolną stronę www, a następnie klikamy w ikonę Menu w prawym górnym rogu przeglądarki i wybieramy Opcje.

2. Następnie wybieramy zakładkę Prywatność i bezpieczeństwo po prawej stronie. Przesuwamy ekran w dół aż do pozycji Dane logowania i hasła i klikamy w przycisk Zachowane dane logowania

3. W nowo otwartej zakładce wybieramy po lewej stronie serwis, z którego chcemy usunąć hasła i po prawej stronie w szczegółowych informacjach klikamy Usuń.

  • Google Chrome

1. Otwieramy dowolną stronę www, a następnie klikamy w ikonę Menu w prawym górnym rogu przeglądarki i wybieramy Ustawienia. W menu po prawej stronie wybieramy Autouzupełnianie i przechodzimy do menu Hasła.

2. W zakładce Hasła poniżej opcji zapisywania haseł czy automatycznego logowania jest lista zapisanych serwisów, które możemy dowolnie edytować i usuwać. Wybieramy jeden, klikamy w trzy kropeczki po prawej stronie i klikamy usuń

  • Opera

1. Otwieramy dowolną stronę www, a następnie klikamy w opcję Menu w lewym górnym rogu przeglądarki i wybieramy opcję Ustawienia - Preferencje.

2. W Preferencjach przechodzimy do zakładki Formularze i wybieramy Menedżer haseł.

3. W kolejnym oknie zaznaczamy poczta.interia.pl i rozwijamy za pomocą strzałeczki po lewej stronie. Klikamy w opcję Usuń.

  • Microsoft Edge

1. Klikamy w trzy kropeczki w prawym górnym rogu ekranu a następnie z rozwijanego menu wybieramy Ustawienia.

2.  W nowo otwartym oknie po lewej stronie przechodzimy do zakładki Profile i wybieramy Hasła.

3. Z listy serwisów wybieramy ten, który chcemy edytować lub usunąć. Klikamy w trzy kropeczki po prawej stronie i z menu wybieramy akcję jaką chcemy podjąć.