Aby usunąć z przeglądarki zapamiętane dane logowania należy wykonać kilka prostych czynności. W zależności od przeglądarki oraz jej wersji mogą występować drobne różnice w nazewnictwie poszczególnych opcji oraz ścieżce dostępu. Poniżej krótki opis do najpopularniejszych z nich.
- Mozilla Firefox
1. Otwieramy dowolną stronę www, a następnie klikamy w ikonę Menu w prawym górnym rogu przeglądarki i wybieramy Opcje.
2. Następnie wybieramy zakładkę Prywatność i bezpieczeństwo po prawej stronie. Przesuwamy ekran w dół aż do pozycji Dane logowania i hasła i klikamy w przycisk Zachowane dane logowania.
3. W nowo otwartej zakładce wybieramy po lewej stronie serwis, z którego chcemy usunąć hasła i po prawej stronie w szczegółowych informacjach klikamy Usuń.
- Google Chrome
1. Otwieramy dowolną stronę www, a następnie klikamy w ikonę Menu w prawym górnym rogu przeglądarki i wybieramy Ustawienia. W menu po prawej stronie wybieramy Autouzupełnianie i przechodzimy do menu Hasła.
2. W zakładce Hasła poniżej opcji zapisywania haseł czy automatycznego logowania jest lista zapisanych serwisów, które możemy dowolnie edytować i usuwać. Wybieramy jeden, klikamy w trzy kropeczki po prawej stronie i klikamy usuń.
- Opera
1. Otwieramy dowolną stronę www, a następnie klikamy w opcję Menu w lewym górnym rogu przeglądarki i wybieramy opcję Ustawienia - Preferencje.
2. W Preferencjach przechodzimy do zakładki Formularze i wybieramy Menedżer haseł.
3. W kolejnym oknie zaznaczamy poczta.interia.pl i rozwijamy za pomocą strzałeczki po lewej stronie. Klikamy w opcję Usuń.
- Microsoft Edge
1. Klikamy w trzy kropeczki w prawym górnym rogu ekranu a następnie z rozwijanego menu wybieramy Ustawienia.
2. W nowo otwartym oknie po lewej stronie przechodzimy do zakładki Profile i wybieramy Hasła.
3. Z listy serwisów wybieramy ten, który chcemy edytować lub usunąć. Klikamy w trzy kropeczki po prawej stronie i z menu wybieramy akcję jaką chcemy podjąć.