Jeśli podczas logowania pojawia się komunikat "Dostęp do konta jest ograniczony", oznacza to, że ze względów bezpieczeństwa dostęp do Twojego konta został tymczasowo ograniczony.
Najczęstszą przyczyną takiej sytuacji jest próba logowania przy użyciu modułu lub programu VPN (Wirtualna Sieć Prywatna ). VPN przydziela Ci własny adres IP, wówczas nie logujesz się do konta adresem IP przydzielonym przez Twojego dostawcę internetu. Do popularnych programów VPN należą np. NordVPN, Avast Secureline VPN, AVG Secure VPN oraz Bitdefender Premium VPN.
Jeśli korzystasz z VPN, spróbuj zalogować się bez jego użycia.
Pamiętaj także, że popularne programy antywirusowe np. Avast, Norton, AVG, McAfee również mogą posiadać moduł VPN, a także niektóre przeglądarki internetowe jak Opera, Safari, Brave, Epic Browser.
Zapewniamy, że mimo tymczasowego braku dostępu, Twoje konto działa poprawnie.