Czcionka:

line

Kontrast:

line

Komunikat podczas logowania: „Dostęp do konta jest ograniczony”

 

 Prosimy w tym wypadku nie zmieniać hasła.


Zapewniamy, że mimo tymczasowego braku dostępu, Twoje konto działa poprawnie.


Jeśli podczas logowania pojawia się komunikat "Dostęp do konta jest ograniczony", oznacza to, że ze względów bezpieczeństwa dostęp do Twojego konta został tymczasowo ograniczony.

Najczęstszą przyczyną takiej sytuacji jest próba logowania przy użyciu modułu lub programu VPN (Wirtualna Sieć Prywatna ). VPN przydziela Ci własny adres IP, wówczas nie logujesz się do konta adresem IP przydzielonym przez Twojego dostawcę internetu. Do popularnych programów VPN należą np. NordVPN, Avast Secureline VPN, AVG Secure VPN oraz Bitdefender Premium VPN.


Pamiętaj także, że popularne programy antywirusowe np. Avast, Norton, AVG, McAfee również mogą posiadać moduł VPN, a także niektóre przeglądarki internetowe jak Opera, Safari, Brave, Epic Browser.


Jeśli korzystasz z VPN, spróbuj zalogować się bez jego użycia  lub przy użyciu innego dostawcy internetowego.