Czcionka:

line

Kontrast:

line

Pierwsze kroki na poczcie mobilnej

Jak wejść na konto?

Masz dwie możliwości korzystania z poczty Interia na urządzeniu mobilnym (telefonie, tablecie).

Możesz:

1. Standardowo logować się w przeglądarce (np. Chrome) w telefonie wchodząc na adres poczty http://poczta.interia.pl.

LUB PROŚCIEJ:

2. Pobrać aplikację Nowa Poczta Interia i mieć swoją pocztę zawsze przy sobie

Pobierz aplikację:

Przeczytaj dlaczego warto skorzystać z naszej bezpłatnej, lekkiej aplikacji 

Gdzie mogę zobaczyć wiadomości które przyszły na moje konto?

Listę wszystkich wiadomości, jakie znajdują się na Twoim koncie zobaczysz od razu po zalogowaniu. 
Wiadomości nieprzeczytane są zaznaczone pogrubioną czcionką.
Symbol spinacza przy wiadomości oznacza, że zawiera ona załącznik, dodatkowo załączniki graficzne wyświetlają się na liście wiadomości jako miniaturki- od razu w tym miejscu możesz sprawdzić co zawiera wiadomość.
Czerwony wykrzyknik wskazuje wiadomości oznaczone przez nadawcę jako bardzo ważne (o wysokim priorytecie).

Po kliknięciu w wiadomość otworzy się ona wraz z zawartością:

Jak wysłać wiadomość?

Aby stworzyć i wysłać nową wiadomość kliknij ikonę w prawej górnej części ekranu:

Pojawi się okno nowej wiadomości. W odpowiednie pola wpisz adres odbiorcy, temat i treść wiadomości, możesz także oznaczyć wiadomość wysokim priorytetem:

Jak dodać załącznik do wiadomości?

Jeśli poza treścią chcesz załączyć do wiadomości również zdjęcia, dokumenty lub inne pliki, kliknij w ikonę spinacza.

W zależności od tego z jakiej wersji oprogramowania korzystasz załączniki możesz dodać pojedynczo lub kilka na raz.

Jak odpowiedzieć na wiadomość?

Aby odpisać na wiadomość wystarczy kliknąć ikonkę odpowiedzi w wiadomości:

Pojawi się okienko odpowiedzi na wiadomość:

Jak usunąć wiadomość?

Aby usunąć wiadomość z listy zaznacz ją (jedną lub kilka wiadomości) a następnie kliknij opcję Usuń:

Do czego służą foldery na poczcie?

Lista folderów pojawi się po kliknięciu w ikonkę w lewym górnym rogu ekranu:

  • Odebrane - tu standardowo przychodzą wszystkie wiadomości.
  • Rachunki - jeśli klikniesz folder i aktywujesz Rachunki będą tu trafiać faktury do opłacenia (np. za telewizję, prąd, gaz, telefon), które będziesz mógł/mogła opłacić bezpośrednio na koncie pocztowym
  • Oferty - tu znajdziesz wiadomości z serwisów zakupów grupowych takich jak m.in. Groupon, MyDeal lub ze sklepów internetowych takich jak m.in. Biedronka, Tesco czy Reserved
  • Społeczności - tu trafią maile z serwisów społecznościowych takich jak Facebook, Sympatia czy Fotka.pl
  • Wysłane - tu zapisywane są wysłane wiadomości
  • Kopie robocze - tu zapisywane są szkice tworzonych wiadomości - gdy podczas pisania wiadomości zrezygnujesz z jej wysłania
  • Kosz - tutaj trafiają wszystkie usunięte wiadomości. Aby definitywnie usunąć je z konta należy wejść do Kosza i usunąć trwale wybrane wiadomości.
  • Spam - po włączeniu ochrony wszystkie nowe maile uznane przez nasz system za spam będą trafiały do tego folderu. Wskazane jest przeglądanie raz na jakiś czas jego zawartości, w celu sprawdzenia czy jakaś wiadomość nie została błędnie zakwalifikowana jako spam.
  • Nowy folder - po kliknięciu przycisku możesz dodać własny folder i przenosić do niego wybrane wiadomości, np. folder "praca" lub "prywatne"

Więcej informacji dotyczących poczty INTERIA znajdziesz w innych artykułach pomocy- skorzystaj z wyszukiwarki aby znaleźć interesujący Cię temat.