Czcionka:

line

Kontrast:

line

Nowe foldery na poczcie, sprawdź jak otrzymywać e-recepty

Na Poczcie Interii dostępnych jest 6 nowych folderów: Zakupy, Praca, Finanse, Nauka, Rozrywka, Zdrowie.


Predefiniowane foldery pozwolą uporządkować skrzynkę i szybko dotrzeć do interesujących nas wiadomości.
Do każdego z nowych folderów trafią wiadomości od konkretnych nadawców, jednak to użytkownik samodzielnie zdecyduje, które wiadomości powinny podlegać filtrowaniu. 


Po otrzymaniu maila od jednego z nadawców spełniających kryteria, wyświetlimy planszę z pytaniem, czy użytkownik chce utworzyć nowy folder.
Folder można włączyć również z poziomu Ustawień.


Dodatkowo, można zdecydować, czy wiadomości od danego nadawcy mają trafiać tylko do nowego folderu, czy mają być również widoczne w folderze Odebrane.

Aby otrzymywać e-recepty do folderu Zdrowie, należy włączyć folder Zdrowie oraz aktywować powiadomienia w Internetowym Koncie Pacjenta.
Poniżej krótka instrukcja, jak to zrobić:

  1. Zaloguj się do IKP na pacjent.gov.pl

     
  2. W górnym menu wybierz opcję “Moje konto"

     
  3. Znajdź sekcję “Dane kontaktowe" oraz kliknij przycisk “Edytuj swoje dane"


  4. Znajdź sekcję “Dane teleadresowe" oraz kliknij “Edytuj"; następnie uzupełnij pole email w formularzu swoim adresem w poczcie Interia.

     


  5. W sekcji “Powiadomienia z Internetowego Konta Pacjenta" upewnij się, że powiadomienia email masz włączone. 

 

Od teraz Twoje e-recepty oraz e-skierowania będą trafiały do folderu Zdrowie.