Na Poczcie Interii dostępnych jest 6 nowych folderów: Zakupy, Praca, Finanse, Nauka, Rozrywka, Zdrowie.
Predefiniowane foldery pozwolą uporządkować skrzynkę i szybko dotrzeć do interesujących nas wiadomości.
Do każdego z nowych folderów trafią wiadomości od konkretnych nadawców, jednak to użytkownik samodzielnie zdecyduje, które wiadomości powinny podlegać filtrowaniu.
Po otrzymaniu maila od jednego z nadawców spełniających kryteria, wyświetlimy planszę z pytaniem, czy użytkownik chce utworzyć nowy folder.
Folder można włączyć również z poziomu Ustawień.
Dodatkowo, można zdecydować, czy wiadomości od danego nadawcy mają trafiać tylko do nowego folderu, czy mają być również widoczne w folderze Odebrane.
Aby otrzymywać e-recepty do folderu Zdrowie, należy włączyć folder Zdrowie oraz aktywować powiadomienia w Internetowym Koncie Pacjenta.
Poniżej krótka instrukcja, jak to zrobić:
- Zaloguj się do IKP na pacjent.gov.pl
- W górnym menu wybierz opcję “Moje konto"
- Znajdź sekcję “Dane kontaktowe" oraz kliknij przycisk “Edytuj swoje dane"
- Znajdź sekcję “Dane teleadresowe" oraz kliknij “Edytuj"; następnie uzupełnij pole email w formularzu swoim adresem w poczcie Interia.
- W sekcji “Powiadomienia z Internetowego Konta Pacjenta" upewnij się, że powiadomienia email masz włączone.
Od teraz Twoje e-recepty oraz e-skierowania będą trafiały do folderu Zdrowie.