W sytuacji, kiedy dodane konto Gmail przestało działać lub problem pojawił się tuż po dodaniu go do konta INTERIA, postępuj zgodnie z poniższą instrukcją:
1. Zaloguj się na konto poczty Gmail i kliknij w awatar, następnie w Zarządzaj kontem Google.
2. Z menu po lewej stronie wybierz zakładkę Bezpieczeństwo.
3. W sekcji Logowanie się w Google, włącz Weryfikację dwuetapową (postępuj zgodnie z instrukcją od Google).
4. W sekcji Logowanie się w Google, kliknij Hasła do aplikacji.
5. W polu Wybierz urządzenie ustaw pozycję Inna opcja (własna nazwa).
6. W polu Nazwa urządzenia wpisz pop.gmail.com i kliknij WYGENERUJ.
7. Wygenerowane hasło skopiuj, następnie kliknij GOTOWE.
8. W ustawieniach poczty Gmail w sekcji Pobieranie przez POP zaznacz opcję "Włącz POP dla wszystkich wiadomości (nawet już pobranych)" lub "Włącz POP dla poczty otrzymywanej od tej chwili". ZAPISZ ZMIANY.
9. W kolejnym kroku zaloguj się na konto Poczta Interia i w Ustawieniach dodaj Konto zewnętrzne. W polu hasło należy wpisać lub wkleić hasło wygenerowane przez Gmail.
10. W Ustawieniach w sekcji Korzystam z programu pocztowego, zaznacz TAK i Kliknij ZAPISZ.
W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt z BOK.
Zobacz również:
Jak ustawić przekierowanie poczty Gmail na konto INTERIA.PL