W sytuacji, kiedy dodane konto Gmail przestało działać lub problem pojawił się tuż po dodaniu go do konta INTERIA, postępuj zgodnie z poniższą instrukcją:
1. Zaloguj się na konto poczty Gmail i kliknij w awatar, następnie w Zarządzaj kontem Google.
2. Z menu po lewej stronie wybierz zakładkę Bezpieczeństwo.
3. W sekcji Logowanie się w Google, włącz Weryfikację dwuetapową (postępuj zgodnie z instrukcją od Google).
4. Następnie kliknij "<-" i wróć do sekcji Logowanie się w Google i przejdź do Hasła do aplikacji.
5. W polu Wybierz urządzenie ustaw pozycję Inna opcja (własna nazwa).
6. W polu Wybierz aplikację lub urządzenie (...) wpisz pop.gmail.com i kliknij WYGENERUJ.
7. Wygenerowane hasło skopiuj lub zapisz w bezpiecznym miejscu, a następnie kliknij GOTOWE.
8. Teraz kliknij w link: ustawieniach poczty Gmail i przejdź do sekcji Pobieranie przez POP zaznacz opcję "Włącz POP dla wszystkich wiadomości (nawet już pobranych)" albo "Włącz POP dla poczty otrzymywanej od tej chwili" lub "Włącz POP dla całej poczty". ZAPISZ ZMIANY.
9. W kolejnym kroku zaloguj się na konto Poczta Interia i w Ustawieniach Głównych przejdź do "Dodatkowe adresy e-mail" dodaj lub edytuj Konto zewnętrzne. W polu hasło należy wpisać lub wkleić hasło wygenerowane przez Gmail.
10. W Ustawieniach Głównych w miejscu Parametry, w sekcji Korzystam z programu pocztowego, zaznacz TAK i Kliknij ZAPISZ.
11. Konto po weryfikacji podłączy się do konta Interii. Może to potrwać kilka godzin.
W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt z BOK.
Zobacz również:
Jak ustawić przekierowanie poczty Gmail na konto INTERIA.PL