Problemy z działaniem konta Gmail

W sytuacji, kiedy dodane konto Gmail przestało działać lub problem pojawił się tuż po dodaniu go do konta INTERIA, postępuj zgodnie z poniższą instrukcją:

1. Zaloguj się na konto poczty Gmail i kliknij w awatar, następnie w Zarządzaj kontem Google.

2. Z menu po lewej stronie wybierz zakładkę Bezpieczeństwo.

3. W sekcji Logowanie się w Google, włącz Weryfikację dwuetapową (postępuj zgodnie z instrukcją od Google).

4. W sekcji Logowanie się w Google, kliknij Hasła do aplikacji.

5. W polu Wybierz urządzenie ustaw pozycję Inna opcja (własna nazwa).

6. W polu Nazwa urządzenia wpisz pop.gmail.com i kliknij WYGENERUJ.

7. Wygenerowane hasło skopiuj, następnie kliknij GOTOWE. 

8. W ustawieniach poczty Gmail w sekcji Pobieranie przez POP zaznacz opcję "Włącz POP dla wszystkich wiadomości (nawet już pobranych)" lub "Włącz POP dla poczty otrzymywanej od tej chwili". ZAPISZ ZMIANY. 

9. W kolejnym kroku zaloguj się na konto Poczta Interia i w Ustawieniach dodaj Konto zewnętrzne. W polu hasło należy wpisać lub wkleić hasło wygenerowane przez Gmail.

10. W Ustawieniach w sekcji Korzystam z programu pocztowego, zaznacz TAK i Kliknij ZAPISZ.

W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt z BOK.

Zobacz również:

Jak ustawić przekierowanie poczty Gmail na konto INTERIA.PL


Oceń czy byliśmy dla Ciebie pomocni

  • Przepisz kod z obrazka.
    (6 znaków)

  • przepisz kod z obrazka