Każdego dnia otrzymujesz różnego rodzaju wiadomości, wśród których mogą się znajdować newslettery do których się zapisałeś, lub reklamy na otrzymywanie których wyraziłeś zgodę. Każdy nadawca takich wiadomości zgodnie z polskim prawem powinien umożliwiać wypisanie się z subskrypcji jeśli przestaniesz chcieć otrzymywać wiadomości od niego. Niektórzy nadawcy szanujący Twoją prywatność dodatkowo ułatwiają Ci rezygnację poprzez technologię List-Unsubscribe, którą wykorzystujemy do wyświetlenia komunikatu po oznaczeniu wiadomości jako SPAM (nie zawsze kiedy "wrzucasz" wiadomość do SPAMu ten komunikat się pojawi, ale jest to coraz popularniejsze).
Jeśli nie chcesz otrzymywać kolejnych newsletterów lub reklam od tego nadawcy wybierz:
TAK, ANULUJ SUBSKRYPCJĘ.
Jeżeli stwierdzisz, chcesz "pozbyć się" tylko jednej wiadomości ale nie chcesz wypisywać się z subskrypcji kolejnych wybierz:
NIE (nie wypisuj mnie z subskrypcji).
Pamiętaj, że anulowanie subskrypcji określonej listy adresowej może zająć kilka dni, zanim wiadomości z tej listy przestaną być do Ciebie wysyłane.