Czcionka:

line

Kontrast:

line

Najczęściej zadawane pytania - Pakiet dla firm


Czym jest i z czego składa się Pakiet dla firm?

Pakiet dla firm dedykowany jest dla małych i średnich przedsiębiorstw oraz osób prywatnych. Jest to usługa płatna w ramach konta Poczty na Interii. Zawiera możliwość utworzenia swojej własnej strony internetowej oraz profesjonalnego adresu e-mail w szybki i przejrzysty sposób. Aktywacja Pakietu oznacza także brak jakichkolwiek reklam na skrzynce i na stronie www.

Jak mogę zamówić Pakiet dla firm?

Aby aktywować Pakiet dla Firm należy zalogować się na dowolne konto Poczty interia.pl, a następnie przejść do ustawień konta https://ustawienia-firmowe.interia.pl. Pakiet dla Firm można zamówić również z poziomu formularza zakładania konta pocztowego https://konto-pocztowe.interia.pl/#/nowe-konto/firmowe.

Chcę aktywować Pakiet dla firm, ale nie mam konta na Interii.

Posiadanie prywatnego konta pocztowego na Interii nie jest wymagane. Pakiet dla Firm można aktywować z poziomu formularza zakładania konta pocztowego https://konto-pocztowe.interia.pl/#/nowe-konto/firmowe

Wykonałem przelew, ale nie otrzymałem potwierdzenia. Ile trwa weryfikacja płatności?

Zwykle trwa do kilkunastu sekund. Jeśli jednak czas oczekiwania przekroczy 15 minut, prosimy o kontakt z BOK interia.pl. W celu weryfikacji płatności przygotuj numer transakcji, który znajduje się w mailu otrzymanym od PayU, a także w tytule przelewu płatności na stronie internetowej banku.

Czy będę mógł otrzymać fakturę za wykupioną usługę?

Twoja faktura dotrze na dane podane przez Ciebie podczas rejestracji. Jeśli nie otrzymałeś faktury, skontaktuj się z BOK interia.pl.

Czy będę mógł zapłacić przelewem tradycyjnym lub otrzymać fakturę proforma?


Nie ma możliwości automatycznego wygenerowania faktury proforma, ani wykonania tradycyjnego przelewu bankowego. Podstawową formą płatności za Pakiet dla firm jest płatność online. 

Jednak jeśli nie masz możliwości wykonania takiej płatności to skontaktuj się z BOK interia.pl.

Kiedy moja strona będzie widoczna po uzupełnieniu danych?

Twoja strona internetowa jest już zakupiona, jednak jej rejestracja w sieci może zająć od kilku minut do 24 godzin - jest to spowodowane sprawami technicznymi. Po tym czasie będziesz mógł się cieszyć swoją nową stroną internetową.

Czy mój prywatny i firmowy adres poczty da się połączyć?

Jeśli Pakiet dla Firm zostanie aktywowany z poziomu prywatnej skrzynki pocztowej Interii, konta prywatne i firmowe będą automatycznie połączone.

Czy mogę zrezygnować z poczty lub strony internetowej, na rzecz tej drugiej usługi?

Pakiet dla firm jest pełną usługą, składającą się z poczty dla firm i własnej strony WWW. Nie jest możliwe zrezygnowanie z którejś z tych opcji.

Nie ma motywu dotyczącego mojej dziedziny działalności. Czy mogę  go zamówić?

Tak, zamówienie własnego motywu jest możliwe. W tym celu należy skontaktować się z BOK interia.pl, klikając w specjalne pole znajdujące się tuż pod motywami.

Coś się nie wyświetla na mojej stronie internetowej, co teraz?

W razie jakichkolwiek problemów technicznych należy skontaktować się z BOK interia.pl.

Chciałbym edytować wygląd mojej strony, jak mogę to zrobić?

W tym celu należy wejść w ustawienia Pakietu dla firm, a następnie wybrać stronę www. Motyw strony można zmienić w każdej chwili, wybierając inny spośród listy.

Chcę edytować tekst na swojej stronie internetowej, gdzie można to zrobić?

Aby edytować tekst na stronie internetowej należy kliknąć na "Pakiet dla firm", a następnie na "stronę WWW". Treści serwisu, takie jak informacje wstępne albo opis oferty, można redagować poniżej.

Co zrobić, jeśli potrzebuję więcej niż 5 kont dla pracowników?

Prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta. Wszystkie tego typu potrzeby będziemy rozpatrywać indywidualnie.

Czy mogę usunąć jednego pracownika i dodać na jego miejsce innego?

Taka opcja jest możliwa. Należy kliknąć w zakładkę "konta pocztowe" Pakietu dla firm, a następnie wybrać opcję "usuń" przy jednym z pracowników. Dodanie nowego pracownika następuje poprzez wpisanie jego imienia i nazwiska, nazwy konta oraz ustalenie hasła.

Niechcący usunąłem konto pracownika, mogę je przywrócić?


Tak, można je przywrócić do 30 dni od daty usunięcia, klikając w przycisk "przywróć", który znajduje się w czerwonym polu wśród innych adresów e-mailowych.

Zmieniłem nazwę firmy, jak zmienić ją na stronie internetowej?

Nazwę firmy można zmienić, edytując pole "treści serwisu" w zakładce "strona www" Pakietu dla firm.