Płatności Powtarzalne BLIK to nowy sposób płatności za comiesięczne zobowiązania oferowany w usłudze Rachunki w Poczcie Interia. Wystarczy, że raz aktywujesz Płatności Powtarzane BLIK, a kolejne transakcje będą realizowane automatycznie.
- Bez konieczności przepisywania danych z karty za każdym razem.
- Bez pamiętania o terminach płatności za rachunek.
- Bezpiecznie, szybko i wygodnie - kontrolujesz wszystko w aplikacji swojego banku.
- W każdej chwili możesz zmienić metodę płatności na inną.
Płatność Powtarzalna BLIK pozwala na automatyczne opłacanie Twoich faktur bez konieczności każdorazowego wpisywania kodu BLIK.
Obciążenie Twojego rachunku nastąpi automatycznie w terminie płatności faktury. Aby uruchomić usługę, wystarczy wybrać opcję Płatność Powtarzalna BLIK podczas regulowania pojedynczej faktury. Od tego momentu wszystkie nowe faktury w folderze Rachunki będą opłacane automatycznie. Pierwsze obciążenie zostanie wykonane w ciągu 24 godzin od momentu otrzymania nowego rachunku.
Jeśli na Twoim rachunku bankowym nie będzie wystarczających środków, podejmiemy kolejną próbę obciążenia po 24 godzinach. Takich prób może być maksymalnie 7.
Usługę możesz w każdej chwili wyłączyć w swojej aplikacji bankowej.
Płatność Powtarzalna BLIK działa bezterminowo - od momentu aktywacji aż do jej wyłączenia.
Faktury otrzymane przed uruchomieniem usługi należy opłacić samodzielnie - nie zostaną pobrane automatycznie.
Jeśli po 7 próbach obciążenie nadal nie powiedzie się, musisz opłacić fakturę ręcznie, korzystając z innej metody płatności.
Aktywacja usługi jest bezpłatna.
Za każdą transakcję zapłacisz prowizję 1,50 zł. Opłatę pobiera Billbird S.A. Kwota jest doliczana do przelewu automatycznie.
Na adres email, podany przez Ciebie w trakcie aktywacji usługi, otrzymasz potwierdzenie realizacji transakcji.
Każdy, kto ma rachunek w banku, który oferuje usługę Płatności Powtarzalnych BLIK i korzysta z aplikacji mobilnej banku (aktualnie są to: PKO Bank Polski, Bank Millennium, Santander Bank Polska, Banki Spółdzielcze SGB, ING Bank Śląski, Nest Bank i Alior Bank). Listę aktualnych banków możesz sprawdzić też na https://www.blik.com/platnosci-powtarzalne
Podczas kolejnej płatności wybierz "Płatności powtarzalne BLIK", wygeneruj kod, zaakceptuj szczegóły płatności i gotowe.
KROK 1: Zaloguj się na swoją pocztę.
KROK 2: Przejdź do folderu Rachunki i rozpocznij proces płatności za rachunek.
KROK 3: Wybierz “BLIK Płatności Powtarzalne".
KROK 4: podaj kod BLIK wygenerowany w aplikacji mobilnej swojego banku i zaakceptuj warunki usługi.
KROK 5: Zaakceptuj płatność BLIK w Twojej aplikacji bankowej i poczekaj na jej przetworzenie.
KROK 7: Dokończ płatność. Na końcu otrzymasz potwierdzenie aktywacji nowej metody płatności.
Aby wyłączyć płatności powtarzalne BLIK:
- Otwórz aplikację bankową: Zaloguj się do aplikacji swojego banku (np. IKO, PeoPay).
- Znajdź płatności BLIK: Przejdź do sekcji płatności BLIK, zazwyczaj oznaczanej ikoną BLIKA.
- Przejdź do ustawień płatności powtarzalnych: W aplikacji znajdź opcję zarządzania płatnościami powtarzalnymi BLIK, często oznaczaną jako "Płatności powtarzalne BLIK".
- Wyłącz płatność: Z listy płatności powtarzalnych wybierz tę, którą chcesz wyłączyć i kliknij "Wyłącz" lub podobną opcję.
- Potwierdź wyłączenie: Zazwyczaj wymagane jest potwierdzenie wyłączenia płatności powtarzalnej, np. kodem PIN lub hasłem.
Czytaj więcej o płatnościach powtarzalnych BLIK